WCS Hirdetés
Web Creator Studi

Technológiai prezentáció a 141 éves márka jubileumán

A Rowenta, a világ egyik legismertebb háztartási kisgép- és szépségápolási márkája idén 141 éves fennállását ünnepelte. jelezve, milyen fontos szerepet tölt be a magyar piac a márka stratégiájában. A jubileum nemcsak a majdnem másfél évszázados tradíció és folyamatos innováció ünneplése volt, hanem egy lendületes, jövőbe mutató technológiai prezentáció is.

Több mint százan személyesen próbálhatták ki a Rowenta újdonságait. Afő attrakció a Hair Therapist gőzölős hajregeneráló kefét és az Ultimate Experience termékcsaládokat bemutató látványos Rowenta Hair Show volt, ahol profi fodrászok mutatták be a készülékek hatékonyságát.

Szélsebesen változó hajápolás

Rowenta

A Rowenta piacvezető hajápolási eszközeit, a Hair Therapistet és az Ultimate Experience termékeket professzionális fodrászok gyakorlati hajbemutatóin ismerhette meg a közönség.

Egy vízcsepp is elég?

Rowenta

A márka padlótisztító termékcsaládjának legújabb technológiai megoldásait interaktív játékok keretében lehetetett kipróbálni. A Rowenta X-Clean 10 egyesíti a porszívózás és a felmosás előnyeit egyetlen eszközben, új szintre emelve a háztartási tisztaságot.  Így hatékonyan mentesítve felhasználóját a házimunka örökös terhe alól.

Fejlődésre tervezve

A márka célja, hogy a bemutatón részt vevők saját tapasztalataikon keresztül ismerjék meg azokat az előnyöket, amelyek megkülönböztetik a Rowenta termékeit a versenytársaktól. Legyen szó teljesítményről, környezettudatos technológiai megoldásokról vagy a felhasználóbarát designról.

Rowenta

Egy látványos show elevenítette meg a levegő és a víz kölcsönhatását – két olyan őselemet, amelyek nemcsak a márka identitásának és technológiájának sarokkövei, hanem a fenntarthatóság szimbólumai is.

Rowenta

„A Rowenta 141. évfordulójának budapesti ünneplése jól tükrözi elkötelezettségünket a hagyomány és az innováció ötvözése iránt. Az esemény rávilágít arra, hogy célunk a mindennapi élet kényelmesebbé tétele prémium minőségű megoldásainkkal, miközben a márka jövőbe mutató technológiáját is bemutatjuk.” – mondta el Raskó Enikő, a Groupe SEB közép-európai marketingigazgatója.

A Rowenta csupán levegő és víz egyszerű, mégis fenséges kettősének használatával felvillantotta a márka által képviselt magas minőséget. Ez a minőség makulátlanul tiszta és segít a legjobb formát hozni, legyen szó külsőnkről vagy otthonunkról.

Rowenta

A professzionális hajápolás otthoni lehetőségét és otthonunk takarításának gyors, de hibátlan rendszerét egyaránt megismerhették az érdeklődők. A szervezők célja volt, hogy a márkajelenlét, a márkaismertség és a brand reputáció növelésével a magyar piacon is minél többen tapasztalják meg a vállalat termékeinek előnyeit.

Facebook

Home

Hirdetések
Ön is hirdethet a Pesti Divatban

 

FAP Hirdetés
Fine-Art-Photo