Kültéri stílus, beltéri kényelem

lakberendezés
WCS Hirdetés
Web Creator Studi
Hirdetés B1

 – ezek az idei nyár lakberendezési trendjei

A 2025-ös nyári lakberendezési stílus trendek a természetességre, a hosszú távú használhatóságra és a fenntarthatóságra épülnek – kültéri és beltéri megoldásokban egyaránt. Évről-évre egyre nagyobb teret kapnak az újrahasznosított anyagokból készült kerti bútorok. Az idei szezonban olyan újdonságok is hódítanak, mint a vízálló és élethű megjelenésű SPC padlók, illetve a nagy strapabírású, mégis elegáns greslapok, amelyek nemcsak praktikusak, de esztétikailag is kiemelkedőek.

lakberendezés
Lido szett

A kert, a terasz és az erkély ma már nemcsak kiegészítő terei az otthonoknak, hanem aktív életterek – a DIEGO pedig ezt felismerve olyan termékeket kínál, amelyek egyszerre tartósak, kényelmesek és fenntarthatóak.

Egyre több vásárló keresi azokat a megoldásokat, amelyek egyszerre esztétikusak és környezet tudatosak. A Nova bútorcsalád például 60–80%-ban újrahasznosított műanyagból készül, így tökéletes választás mindazoknak, akik a fenntarthatóságot és a modern dizájnt egyaránt fontosnak tartják. A Keter California termékcsalád 83%-ban, míg a Keter Salemo bútorok 90%-ban tartalmaznak újrahasznosított alapanyagot, ezzel is hozzájárulva a környezetvédelemhez.

2025 burkolati trendjei a lakberendezésben:

amikor a funkcionalitás találkozik a dizájnnal

lakberendezés

Az idei év egyik legnagyobb lakberendezési slágere az SPC padló, amely a vízálló padlóburkolatok legújabb generációja és legmagasabb kategóriájú terméke. Az SPC padló 100%-ig vízálló, kiváló méretstabilitással rendelkezik, és a melegburkolatok komfortját nyújtja, így ideális konyhákba, fürdőszobákba és télikertekbe egyaránt.

lakberendezés

Az SPC padlókat élethű felületi struktúrák és kidolgozottság jellemzi. Könnyen karbantartható, tisztítható.

Hirdetés B2

lakberendezés

Szintén az idei trendek közé tartoznak a greslapok, amelyek a tartósság és esztétika tökéletes kombinációját kínálják: ellenállnak a kopásnak, nedvességnek, fagynak és vegyi anyagoknak, miközben természetes kő-, fa- vagy betonhatású mintázatukkal bármilyen térben elegáns megjelenést biztosítanak. Belső és külső térbe egyaránt ideális, legyen szó padlóról, falról vagy teraszról. A greslap különbözik a hagyományos kerámia csempéktől, mivel sűrűbb és keményebb. Kőzetekből és porcelán alapanyagokból készül, ezért ellenállóbb a víznek, a foltoknak és a kopásnak – a népszerűsége is ezeknek a tulajdonságoknak köszönhető.

A shop-in-shop rendszerrel a vásárlás még kényelmesebb, mint valaha

A trendi, praktikus és környezettudatos termékek mellett a DIEGO továbbra is fontosnak tartja, hogy minél közelebb kerüljön vásárlóihoz. A vállalat ennek jegyében nyitotta újra zuglói üzletét, amely shop-in-shop rendszerben, több mint 600 négyzetméteres üzlettérrel várja a vásárlókat a Tesco épületében. A modernizált áruházban a teljes nyári kínálat elérhető, az ország egyik legszélesebb padlóburkolat-, szőnyeg- és lakberendezési választékával.

Büszkék vagyunk rá, hogy a zuglói üzletünk a legnagyobb alapterületű közös együttműködésünk a Tescoval” – mondta el Varga Balázs, a DIEGO ügyvezető igazgatója. „A Tesco áruházakban már több mint tíz helyszínen működünk együtt, ebből 7 üzletünk shop-in-shop rendszerben várja a vásárlókat. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a bevásárlás során elérhető legyen széles termékpalettánk, így a vásárlók kényelmesen, egy helyen intézhetik el a vásárlást és időt is spórolhatnak” – tette hozzá.

A megnyitóhoz egy közösségi kezdeményezés is kapcsolódott: a magyar kereskedelmi hálózat a Sharity platformmal együttműködve 500 ezer forint értékű támogatást ajánlott fel egy zuglói civil szervezetnek. A pályázatra öt szervezet jelentkezett, a győztest pedig a lakosság és a vásárlók választották ki szavazás útján. A legtöbb voksot a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége kapta, akik a nyereményüket a zuglói DIEGO áruházban vásárolhatják le.

Facebook

Home

Hirdetések
Ön is hirdethet a Pesti Divatban

 

Hirdetés B3

FAP Hirdetés
Fine-Art-Photo