Nemzetközi siker nyomán érkezik a WingStreet
Új csirkés kínálattal bővül a Pizza Hut étlapja Magyarországon májusban. A WingStreet nevű almárka háromféle fogást hoz: csirkeszárnyat, csirkemell csíkokat és nuggetset, melyeket nem bő olajban, hanem sütőben készítenek. A hazai ízléshez igazított szószválasztékban sajtszósz, barbecue és édes chilis szósz szerepel a már meglévők mellett. Az új ételek a hálózat éttermeiben elérhetőek lesznek, helyben fogyasztásra, elvitelre és online rendelésre is. A kínálat különlegessége a BBQ nuggets pizza, amely a tervek szerint limitált ideig lesz elérhető az étlapokon.
A pizza továbbra is meghatározó elem marad az étlapon, de az új fogásokkal egy dinamikusan bővülő ízlésvilágnak is teret adnak.
A WingStreet
2003-ban indult el az Egyesült Államokban a Yum! Brands égisze alatt, válaszul a csirkeszárnyak iránti egyre növekvő keresletre. Azóta több ezer Pizza Hut étterem kínálatában jelent meg és számos országban – így Angliában, Ausztráliában, vagy Romániában – is működik. A régióban most egyszerre vezetik be Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és hazánkban is. A gyorsétterem hálózat ezzel a lépéssel nemcsak a pizzarajongóknak szeretne újat mutatni, hanem azoknak is, akik könnyedebb, változatosabb fogásokat keresnek a mindennapokra.
„A magyarok kifejezetten kedvelik a csirkés fogásokat, ezért úgy döntöttünk, hogy egy vadonatúj kínálattal bővítjük az étlapot – olyan ízekkel és elkészítési módokkal, amelyek kifejezetten a hazai ízléshez igazodnak” – mondta Hubai Viktória, a gyorsétterem hálózat marketing managere
Sütőben sült csirke sajtszósszal, ahogyan a magyarok kérték
Az új kínálat három fő terméktípusból áll: csirkeszárnyakból, csirkecsíkokból és nuggetsekből. Fontos különbség a megszokott gyorséttermi csirkéhez képest, hogy a WingStreet csirkéi sütőben készülnek, nem olajban. Ez tudatos döntés volt – magyarázta el Hubai –, hiszen a fogyasztók részéről világos elvárás volt, hogy az új termékek „egészségesebbek, könnyedebbek” legyenek.
A szószválaszték szintén hazai igények szerint alakult. Indulásként a meglévő szószokat három új dippel egészítették ki, úgy mint: sajtszósz, barbecue szósz és édes chilis szósz. A sajtszósz bevezetése például kifejezetten a magyar fogyasztók visszajelzéseire reagált.
„A magyarok imádják a sajtot. Rengeteg megkeresést kaptunk, hogy legyen valami igazán sajtos, ezért ezzel indítunk most. A barbecue szósz szintén egy régi kedvenc, az édes chili pedig egy izgalmas újítás, amit reméljük, sokan megszeretnek majd” – mondta Hubai Viktória.
Egy meglepetés: nuggets a pizzán
A bevezetés egyik legmeglepőbb eleme a BBQ nuggetses pizza, amely elsőre talán furcsán hangzik, de a háttérteszteken kifejezetten jól szerepelt.
„Szerettük volna bemutatni, hogy a két világ – a pizza és a csirke – jól kombinálható. Így született meg a BBQ nuggets pizza ötlete, ami igazán jól működik barbecue szósszal, ezt személyesen garantálom” – árulta el Hubai Viktória.
A WingStreet termékek minden hazai Pizza Hut étteremben elérhetőek lesznek május 20-tól, helyben fogyasztásra, elvitelre, illetve online rendelésre is, többek között a Wolt és a Foodora platformjain keresztül
Az étteremhálózat ötvözi a hagyományos csirkés ételeket az innovatív sütési technikával, új szószokkal. Ez a széles választék lehetővé teszi, hogy az étel minden korosztálynak szóljon, legyen akár szó a szószba alaposan beletunkoló fiatalokról, vagy a természetes csirkeízt preferáló régebb óta fiatalokról. A hozzáadott olaj nélküli sütés pedig lehetővé teszi, hogy azok is bűntudat nélkül fogyaszthassák, akik kerülik a zsíros ételeket. Egy szóban: a WingStreet mindenkié.